Blackberry birkaç gün önce bizim arabamız da sanayideydi arabayla ceza yemişler ama kanıt yoktu önce ödedik parayı sonra dilekçe yazdık adliyeye verdik itiraz ettik avukat vs tutmadım davalık bişey yoktu sizde dilekçe yazın internetten nasıl olacağına bakın isterseniz kimlik ehliyet ruhsat fotokopileri eve gelen ceza kağıdı başka eksik var mı hatirlamiyorum bunları götürdük itiraz ettik zaten Trafik ceza itiraz diye ayrı bı yer var