busragggg 9.5 aylık bebeğime Süt alerjimiz için doktor verdi fakat hiçbir türlü içmiyor kızlar. İçine keçiboynuzu özü ekledim vanilya özü çubuğu hepsini denedim. Ne yapabilirim? Tavsiyelerinizi bekliyorum
3kedili2bebekli busragggg o mamayi nerdeyse hiç bir bebek içmiyor tadı da kokusu da çok kotu en iyisi doktordan başka mama yazmasını istemek neocate veya evolvia daha içilebilir mamalar
busra653_ busragggg benimki de içmiyor bide başka keçiboynuzu pekmeziyle karıştırınca önlüğünde siyah iz bıraktı sizde de öyle oldu mu mama mı bozuk ne anlamadım vermek istemiyorum ama gelişimi geri kalırsa diye korkuyorum