ececikko ben ilk 1 ay kullandım sonra bebeğimin bıngıldağı kapandığı için doktorun bi tanesi kesti. 2-3 ay kullanmadım 4.ayında daha iyi bi doktora gittim çok kızdı bılgıldağı kapansa hızlı kapansa bile kullanacaksın asla bırakma dedi. Ama bizde bir sorun olmadı yani bilmiyorum