Pashador15 Benim gibi düşünen varmı hem pişik yaptı hem migrosun bezi gibi pamuklar çiŞ yapınca bi yerde birikiyo primaya döndüm pişikler gecti bi ara yne sleepy kullandm yne pişik oldunhemen hemde
PamukEcem Pashador15 ben sleepy natural kullaniyorum çok memnunum. Prima pisik yapmisti benim kizimda da her çocuğun cildi farkli oluyor sanırım.
26082014 Pashador15 değişmiş evet ve ben çok memnun kaldım bambu saf sulu olanından mecbur kalıp aldım bebeğimin poposu pişikti geçti molfixs alcağımı sanmıyorm birdaha
Deletedmom285 Pashador15 Bende bebeğime ilk alışverişte slepyy almıştım canım ama malesef hem pişik yaptı hemde sızdırıyordu 🤦🏻♀️ Canbebeye geçtim 5 ayı bitecek kızımın hâlâ kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum
annebusesi 3 aydır fln sleepy natural kullanıyorum. Bacaklatını kesiyor bedeni büyüttük hala aynı. Daha önce molfix pure&soft kullanıyorfum ondada deterjan kokulu gönderdikleri için buna geçmiştim. Sanırım primaya geçeceğim.
Hazine_aykut Pashador15 kızım 11 aylık olucak en başından beri sleepy kullanıyorum başka bez denemedim hiç bi sorun yaşamadık
Pashador15 Bnm bebegm 14 aylık sleepy ilk piyasaya sürdügü bezleri suan satmıyor diyorum memnun kalanlar bnce haşa stokda veya eski besleri kullanıyordur
Busraavezov Pashador15 hatta aldığım toptancıya söyledim değiştirmişler diye oda evet şikayet geliyor devamlı dedi
Pashador15 Busraavezov bence kesin değişmiş cnkü bnde cok memnundum yani taktıgım bez anında pişik yapıyor her marka gibi bıda şaşırdı önce piyasaya kalitelisini salıyolar sonra millet alısınca gerisi koy gitsin.. ben 1 yıldan fazla kullandım arkadaslar son 1 aydır bunun değiştigini idda ediyorum