doga1 çocuklarda öyle bir durum yaşamadım ama ağır ilaçlarda olabiliyor böyle şeyler. Ben kendime enfeksiyon için iğne yaptırmak zorunda kalmıştım o vakit dediğiniz gibi bilye gibi sertlik olmuştu, ödemmiş. İğnenin acısı geçtiği vakit (yani birkaç gün sonra) o bölgelerime masaj yapıyordum. Kısa sürede de geçti