nohutunannesi Merhaba kızlar bebeğim 3. Ayına girdiğinde işe dönmem gerekiyor. Haliyle işteyken bebeğimi emziremeyeceğim o 6-7 saatlik sürede göğüslerim şişer mastit olur muyum ya da sütümde azalma olur mu?
Kuzeymiram Süt sağma makinesi alın molalarınızda sağın evinize yakınsa gönderin yakın değilse iş yerinde dolap varsa dolaba koyun sağmazsanız tabii ki de azalır nohutunannesi
Minmini nohutunannesi sağım yapmalısınız yoksa sütünüz azalır. Giyilebilir pompalardan alın 2-3 saatte 1 15-20 dk sağsanız yeter.
Aseldurumom_ nohutunannesi canım zaten günde 1 buçuk saat süt iznin olcak o sürede de sağıp dolaba koyabilirsin yada emzirebilirsin ya da kullanmayacakmısin süt iznini anlamadım
nohutunannesi res25 iş ortamında nasıl sağım yapmayı düşünüyorsunuz ben öğretmenim ve açıkcası okulda öyle sağım yapabileceğim rahat ve hijyeni uygun bir ortam yok
nohutunannesi merveems annem ilgilenecek bebekle haftanın 3-4 günü çalışacağım Allah yardımcınız olsun daha küçük oldukları için aile üyelerinden bakabilecek biri varsa çağırın derim
Dfncgdm2022 nohutunannesi ogretmenlere sut ıznı yokmu oglene kadar çalışıyorlar dıye bılıyorum yan komsumda ogretmen canım mesela sabah gıdıyor oglende gelıyor bıde evet sagım yapman lazım mastıt olursun daha da zorlanırsın
res25 nohutunannesi bizde bebek bakım odası var, ayrıca kendi odam da var. Kilitler yaparım diye düşündüm
Kuzeymiram nohutunannesi yuvarlak ya çok belli olmaz ki zaten sınıftasın , üstüne hırka giy yada şal at işin bitene kadar 😊
nohutunannesi Aseldurumom_ köy okulumda görev yapıyorum eve gelip emzirme durumum yok okulda ise süt sağabileceğim alan yok öğretmenler odası ve tuvalette sağım yapamayacağıma göre
res25 nohutunannesi çalışan hizmet görevlilerime ait bir oda var mı? Belki orasını boşken değerlendirebilirsin ama köy okulu demişsinnsanırım inşallah vardır
nohutunannesi Dfncgdm2022 evet süt iznimiz var ama gidiş geliş yolu da hesaplayınca öğlene kadar 5 saat bir memenin tamamen dolması 3 saatmiş yani fazla oluyor o yüzden çözüm arıyorum