Dün öğleden sonra 2 buçukta yattı 4 buçuk 5 de uyandı . Akşam da zorlandı uyumak ıcın bugün de sabah 8 de kalktık üstünü felan altını felan degıstırdım kahvaltı yaptırdım. 11 e geliyordu uyudu 12 buçuk gibi emmeye kalktı şimdi saat 14.55 hala uyanmadı uyuyor çok mu uyuyor kalkaması mı gerektı genleşiyor yanındayım sürekli çok korktm niye uzun uzun uyuyor