2.5 aylık bugün sabah yaptırdık biz de ilk bi kaç çişi zordu ama şuan iyi gidiyor gibi, sadece klinikte calpol verildi. günde 3defa kantaron 1damla ve her bez değişimde fizyolojik ile yıkama yapıyoruz yaş ilerledikçe genel anesteziye daha yatkın oluyor doktorlar, lokal anestezi ile 2saat içinde geri eve dönebildik