nisakusum16 evde de olsam güzel giyinmeye çalışırım makyaj yaparım parfüm sıkarım evet bakım dört dörtlük her gün yapıyorum desem yalan söylemiş olurum. Tüye vs dikkat ederim her zaman duşumu alırım ama öyle maskedir bilmem nedir yapmıyorum yüzüme serum kullanıp nemlendirici sürüyorum bu kadar. Dişlerimi öyle fırçalarım geciktirmem. O gün içinde mesela evde yapmam gereken bir iş vardır onu geciktirip önce kendime bakmaya çalışırım çünkü kendimi iyi hissedersem daha rahat işe koyuluyorum. Kilo konusunda alınıp verilir çok da önemli değil 52 kiloyum kilo almaya çalışıyorum bende ama şu an saniyesinde değiştiremediğim bir durum bunun için kendimi üzüp günlerimi zehir edemem. Kim bilir yolda yürüdüğünde kaç kişi sana imrenip bakıyordur güzelliğine, kilona. 75-85 öyle aşırı bir kilo değil bana göre