lagerthaa Bebeğim iki aylık ve dilinde beyaz beyaz mantarlar var Dr. Mikostin ilaç kullanmamızı söyledi. Aranızda bu ilacı kullanan var mı? Ben sargı bezine damlatıp diline sürsem daha iyi olmaz mı
ase95 Benim doktorum dediğiniz gibi damlatmak yerine gazlı beze döküp silmemi söylemişti, o şekilde yaptım sabah akşam çok kısa sürede düzeldi.
lagerthaa ase95 benimde içime böylesi sindi açıkçası. Doktorum ağzına damlat 4 damla dedi ama tadı aşırı iğrenç ve şekerli silmek daha mantıklı geldi bende öyle yapacağım