1siyahikiz canım ben kendim için 1 seneye yakın takipte kaldım benim kanım normaldi fakat vücudumun bazı yerlerinde morluklar oluşuyordu demir bağlarımda ve pıhtılaşma süremde sorun vardı ilk 2 ay 2 haftada bir gidip kan verdim bu sürede ilaç kullandım sonra morluklarım gecmeye başladı bir yerimi çarpınca doktor orayı kalemle işaretlememi istedi ve ne kadar sürede morardığını not al dedi çarpmadığım yerlerdeki morluklar ilaçla 5 ayda filan geçti 2 ay sonunda ayda bir kontrole gittim hemen hemen herseyim 7. Ayda düzeldi ama yine 3 4 ay kadar her ay kan veriyordum sonra ilaç sayım düşürüldü sonra dozum en sonda bıraktım artık şuan yine ferritin düsük benim yine ilaç kullanıyorum