Oğlum 10 aylık. Son bir aydır nerdeyse her gece çişi taşıyor. Normalde molfix pure and soft kullanırdık, çok nadir taşma olurdu. Bir üst numaraya geçtik, o zamandan beri taşıyor. Goon denedim, prima premium denedim. Hepsi taşıyor. Bir numara büyük denedim, küçük denedim heeeep taşıyor. Artık ağlayacağım gerçekten çocuğun uykusu bölünüyor sürekli. Üşüyor mu diye bakıyorum hayır üşümüyor. 2.5 tog tulumla denedim taştı, yün yorgan denedim taştı. Çözüm bulamıyorum. Lütfen öneride bulunun 😢