Merhaba sevgili anneler.
Prematüre annesiyim. Krn 7 ay ama Düzeltilmiş 5 aylık şuanda bugün kontrole fizyoterapiye gittik. Orada doktor 5 aylık bebek olarak yüz üstü durmuyor dedi bebeğiniz. Sürekli evde çalışıyoruz hareketler deniyoruz ama biraz moralim bozuldu. Düzeltilmiş kaç aylıkken yüz üstü durmaya başladı yada bu süreçte neler yaptınız ?