monaroza88 tadıma yeni basladiniz yani kabizlikta normal bu surecte yapacağınız işlem şudur öncelikle bol bol emzirmek çünkü bu süreçte doktorlar ek gıda başlayınca mama ogununden kesmeye başlar, doktorunuzdan prebiyotik isteyebilirsiniz bağırsakları adapte olana kadar, sonra her oturan doyuran bir ogun için 1 mama öğünü atacaksınız öğlen yemeği oturdu mu artık doyana kadar yiyorlar mı 1 mama eksilecek, 15-20 gün sonra kahvaltı oturdu mu mama öğünü eksilecek gibi ilerleyin ben öğünleri 20-30 günde bir arttirdim mesela mamalar gitti anne sütü ve ek gıda kaldı