Kızlar ameliyat olucam . Oğlum 3 yaşında. Ameliyat olan var mı çocukla nasıl oluyor acaba. Ne kadar süre sonra rahatlıyorsnz
Çocuğun yüzüme Bi süre yaklaşmaması için vereceğiniz Bi taktik var mı lütfen cevap verirseiz sevinirm. Olanlar süreci anlatabilir mi lütfen 🙏