Arkadaşlar şimdi saçma birşey soracağım 🙈 bebekleriniz ne zaman yemek masasında sandalye de oturmaya başladı? Mama sandalyesinden devamlı çıkmaya çalışıyor, yemeğin ortasında al beni diye ağlıyor. Yemeği bırakıyor henüz sandalye de oturamaz 15 aylık ama yani sizinkiler ne zaman normal sandalye de oturdu sanki öylesi daha mı rahat olacak, yedirmesi içirmesi vs biraz kafam karışıkta