Annelerim son bir haftadır sabahları uyandığımda ve ara ara gün içinde sol elim parmaklarım
cok uyuşuyor, ilk günler üstüne falan yattım herhalde diyordum ama üstüne yapmadığım da da olduğunu farkettim. Doktora gideceğim ama gidene kadar da neden olabilir diye sormak istedim.