Merhaba
9 aylık oğlum. Bugun aıle hekımlıgınden aranıp bakanlıgın bu aya kızamık asısını ekledıgını öğrendım. Acıkcası bır saglık calısanı olarak; aşı karsıtı söylemlerın altının boş oldugunu yeterlı arastırma ve bılgıye sahıp olunmadıgını, en önemlisi kar zarar noktasında saglıklı degerlendırme yapılmadıgını dusunuyorum. Kozmopolıt bır sehırde yasıyoruz. Cok yaygın gorulmeyen bu durumdakı artıs sebebıyle verılen bu karar neticesınde aşı öngörülmüş ve ben tıbben ortaya konmuş bazı seylerı tartısmayı anlamlı bulmuyorum.
hem bılgılendırmek istedım hemde aşıyı yaptıranlar; ates vb durumlarla karsılastımı konusmak istedım.. sevgıler