Ben 6 ay ek gıdadan beridir ezerek falan veriyordum yine hafif de olsa pütürlüydü. Ara ara boğuluyormuş gibi oluyordu ama öyle öyle alıştı. Şimdi 9 ayımızdayız her şey pütürlü veriyorum. Eline de çubuk kraker veriyorum ekmek veriyorum bebek bisküvisi falan veriyorum kendisi ısırıp çiğneme refleksini güçlendiriyor. Öyle öyle her geçen gün daha büyük parçaları yiyebilmeye başladı