10 ayından beri yürüyor oğlum. Şimdi 1 yaşına girecek yani evde yürüyor koşuyor. Ama dışarıda yürüyemedik henüz çünkü benim oğlum ayakkabı giymiyor,sevmiyor. Evde çoraba bile karşı o derece. Bu durumu yaşayan oldu mu hiç? Evde patır patır yürüdü ama dışarıda ayakkabı yüzünden yürütemeyen oldu mu? Olduysa ne zaman geçiyor bu durum? Doktoru zorlama dedi mesela. Ama yine de bu durumu yaşamış annelerden de bilgi almak istiyorum nasıl olacak ?