kubraakbulut o daha coook küçük lütfen bebeğe ve kendinize haksızlık etmeyin koliği vardır daha dünyada alışmaya çalışıyor gazı olabilir gazını çıkartın mutlaka YouTube da gaz kala masaj videoları var onları yapın. ayrıca hiçbir bebek yatağa koyayım da uyusun deyince uyumaz. 2,5 aylıktan bahsediyorsun 5 aydan önce uykuları düzenli olmaz. 5.ayda bile yavaş yavaş oturur. Yaptığı şekerlemelerle akşamı eder istediğinde gözünü beş dk kapatır bi saat yeter bi kez bebeğim 2 aylıkken sabah 7 den gece 11 e kadar yatagında yatmamıştı kucağımda sürekli yatırıyorum kalkıyor yatırıyorum kalkıyor. Yavaş yavaş düzelecek İnan ki çaresizliğinizi çok iyi anlıyorum insan sinir harbi yaşıyor ağlıyor yumruğunu dişini sıkıyor ama bi on saniye nefes alıp verin sakinleşip ilgilenin çocukla yoksa o da stresin gerginliği hisseder ve daha da uyumaz