Muhammet Kizlar takipliyiz kafa çevresi geriden geliyor şimdi evde ölçtüm 43 . Çıktı kaç olması gerekiyor bilen varsa cevaplarsa sevinirim
momas Muhammet canım oğlum 4 aylık geçen gün gittik kontrolee 43 çıktı başı. Kardeşimin takip defterine baktım şimdi onun 8 aylıkken 46 ymış
bayram08 Muhammet Kızım 15 aylıkken 44.5 çıktı bende aylardır tedirginm geriden geliyor 1.5 2 cm doktorum boyuna kilosuna göre orantılı sınırların içerisinde olduğu sürece ve başı büyüdüğü sürece sıkıntı olmaz dedi inşallah öyledir.
Muhammet momas gerçekten mi ozaman baya gerilemiş 😓netten baktım şimdi normal diyor anlamadım bende bu işi
momas Muhammet belki alt üst sınır vardır aslında arada çokta uçurum bir fark yok nette öyle diyorsa doğrudur korkma ayrıca genetiktir belki küük kafalı olabilir
Muhammet momas inşallah canm ya cokkorkutuyor bu beni istemsizce beyni büyümüyor. Gibi geliyor tesekurederim bu arada ❤️
VahsiKelebek_ Benim bebeğim 9 aylık kontrol e götürdük baş çevresi 43.5 çıktı gayet normal dedi doktorumuz. Yani sizinkinde de anormal bir durum yok bazı bebisler çok büyük kafa yapısına sahip değiller 🫶
Muhammet VahsiKelebek_ öylemi çok tesekurederim kimi doktor normal desede aksini söyleyen doktorlarda var korkuyor ister istemez insan tesekurederim ❤️
Muhammet bayram08 inşallah canm ya benimkindede gerilik var dendi nörolojiye goturcem bakalım ne didycek umarım sizde de birşey yoktur ❤️
VahsiKelebek_ Muhammet yo korkmayın hatta şöyle söyleyeyim geçen başını çarptı şişi inmedi diye beyin cerrahi ye yönlendirdi doktorumuz gittik tomografi çektirdik. Hala kemik araları açık yani büyümeye devam ediyor. Şükür bir şeyi de çıkmadı korkmayın
hopdedik Muhammet aptamilin ilk adim uygulamasnda persantil hesaplama var orasi yardimci olur ama can sikmayin derim ☺️