Merhaba kızlar kızım 20 aylık 27 günlükte bebeğim var Kızım son bir haftadır uykuya geçerken ağlıyor uyumak istemiyor gece uykusundan saat başı uyanıyor ağlıyor kardeşini kıskanmıyor seviyor öpüyor kokluyor ama sorun ne anlamadım 2 yaş sendromu mu uyku terörü ve uyku atağı diyenler var anlamadım neden böyle var mı sizde böyle bir sıkıntı olan