Kızlar ek gıdaya geçtiğimizden beri kabızlık sorunu var daha öncede yazmıstım aslında topak topak yapmıyor kovamı bi tık yumusak ama az az yapıyor günde 3 4 kere . Hiç bez doldurmuyor. Zeytinyap hindistan cevizi yağı ve kayısı kullanıyorum ama geçici çözümlet. Bu neden kaynaklı acaba bağırsak olusumu tam olusmadıgı için mi yani ne zaman düzelir ne zaman düzene girer aynı durumu yasayan varmı.