Papatyakizlarim Kızlar ek gıdayı nasıl yetiştiriyorsunuz özellikle tek bakanlardan cevap bekliyorum neler yapıyorsunuz blw için daha erken diye düşünüyorum işini kolaylaştıracak Bi çözüm bulan var mı
dmrbrl Papatyakizlarim wasabi kullanıyorum tavsiye ederim. baslangıcta meyve püreleri yapıyordum haslamalar cok iyi oluyor.
Caniminucleri Biz henüz çok küçüğüz ek gıdaya geçmedik. Ama arkadaşım philips avent wasabi kullandı hep. Ben de ondan aldım. Sebzeleri buharında pişirip sonra blenderdan geçiriyorsun makinayla. Ve hazır. 👏🏻