kuzeycinarbaby Kızlar getirden teksüt markalı laktozsuz süt almıştım rengi pembemsi açık kahve gibi rengi öyledir diye biraz içtim ama korkuyorum da açıkçası emziriyorum çünkü bir problem olur mu iki kaşık belki anca icmisimdir
hunilimomy kuzeycinarbaby laktozsuz sutlerin rengi daha boyle kremsi bi renk korkmayin evde aynisi bizde de var suan