210796 merhaba.bebeklerinizin uyaniklik suresi ne kadar?benim kizim 2 ay 5 gunluk 1 saat zor tutuyorum.agliyor uyumak istiyor.uykusuda en fazla 45 dakika falan.5 dakikaligina kestirdigi bile cok oluyor
yyebb1 210796 benimkide 2 ay 5 günlük oda öyle emerken uyuyo arada ayağımda sallarsam falan uyuyo sürekli ağlıyo zaten gazıda var sürekli kucakta kalmak istiyor işimiz zor valla
kubraakbulut Sabah yarım saat uyudu kalkti daha uyku yok simdi emzirirken yavaşça egilip besigine biraktim bakalım kaç dk uyuyacak
210796 kubraakbulut yanimda yatiriyorum acsa emerek uyuyor ac degilse emzik veriyorum.ama gunduzleri oturma odasinda falan olirsam buyuk oglum icin mecburen o zaman kucakda gezdiriyorum yada fazla olmamak sartiyla erken uyuyacagindan eminsem azcik salliyorum.
210796 yyebb1 simdiden sallamaya alistirma hic ayak agrindan duramazsin.yaninda yatirarak uyutmayi dene daha kucuk erkwn alisir.zaten azda uyusa cokta uyusa nasil.uyutdugunun farki yok.