Demet07 28 Ağustos sürekli kucakta alt dişleri patladı huysuz mutsuzdu iki haftadır bugün biraz daha uysal sakin kendi kendine oynadı uyudu ama sürekli çığlık atıyor ve asla tek kalmıyor illa yanında ben olucam 😖ek gıdaya başladık ufak ufak veriyorum bişeyler ama anne sütü alıyoruz çoğunlukta oturmaya başladı bizimkide mama sandalyesini çok seviyor ilk başlarda çok durmuyordu ama şimdi alıştı kısa süreli yürütece koyuyorum çünkü ayakları maşallah baya kuvveti güzel basıyor hatta koltuk kenarlarına tutunup kendi başına durabiliyor 🤗 çok hareketli eli ayağı durmuyor masa da ne görse istemeye başladı 😟😟yaramazlık evresine geçti benimki sanırım 😭