wafflee_42 bununla ilgili postlarim var ve ekgidaansiklopedisi,defne_ek_gida,be.bek, emzirme danismanligi semra hanimi takip ediyprum ordan ozetle edindigim bilgiler dogrultusunda sunu söyleyebilirim;
Bende emziriyorum ALLAH izinVerirse 2 yasina kadar da emzirmek istiyorum suan 180 gun yani 6. Ay yuzde 70 anne sutu/formul mama yuzde 30 tadimlik ve ek gida olmalı ister sebze sularini tattirin ister pure yapip verin mutlaja 3 gun kuralina uyun alerji gozlemlemek adona ilk gun 1 cay kasigi ikinci gun 2 cay kasigi ucuncu gun 3 gibi verebilirsiniz sevmezse 15 gun ara verip tekrar mutlu oldugu bi an emmeden once teklif edebilirsiniz bebeginize asla zorlamadan yapmalisiniz
Once sebze sonra meyve ilerleyinki meyvenin tatli oldugunu farkedip sebze yememezlik yapmasin daha anlatilacak cok sey var postlarimdan bakip bulabilirsiniz
Ben suan ayse onerin hafta hafta listesiyle ilerliyorum buraya da attim💞