Bebeğim 11aylık 4gündür mama içse kaka yapıyor ek gıda yese yapıyor en fazla 10dk içinde. Ateş yok iştahsızlık yok. Üst dişleri çıkıyor kaşınıyor. Sürekli kaka yapması pişige sebep oluyor. Kafayı yiyeceğim. Acile gidelim mi diş çıkarken olur mu böyle? Tecrübeli anneler