Kızlar kızım 11 aylık. Geçenlerde de gözlerini çok kaşıyor diye post açmıştım. 3-4 gündür de burnu eklendi. Gece gündüz durmadan gözlerini ve burnunu kaşıyor. Uyku diye birşey kalmadı her kaşımada kendini uyandırıyor. Alerji doktoruna gittik, zyrtec damla verdi 3 gecedir kullanıyoruz ama hiç bir değişim olmadı. Her gece burnunu açıyorum, odanın peteğini kapatıyorum, nem cihazı çalıştırıyorum ama burnu hala tıkalı oluyor. Bu yüzden mi kaşıyor acaba daha ne yapabilirim gerçekten kafayı yiyeceğim artık. Sarımsak denedim, soğan karanfil denedim yok arrkadaş ne burnu açılıyor ne kaşıntı geçiyor. Lütfen bilgisi olan varsa yardım