56 günlük du bende oğlumu sünnet ettirdim ilk 3 gün zor oluyor ilk eve geldiğinde çişini yaparken ağladı sabaha kadar sonra ağrı sızı olmuyor da bakımı zor biraz ben 3 4 günden sonra alıştım 1 hafta bardak kalıyor bezinde zaten dr 3 gün dedi ama ben 1 hafta koydum sürekli sabunlu suda oturttum yazdı bide hergun yıkıyordum 1 haftanın sonunda bardağı kremi bıraktık 2. Hafta tamamen iyileşti kızarıklık kalmıştı 2. Hafta dr kontrolüne gittik şükür sorun yoktu biraz zor bi süreç sana tek tavsiyem sünnet esnasinda içeri girme ben oğlumun her anını yaşamak istediğim için operasyon sırasında içeri girdim mahvoldum 3 gün çocuğun altını ben açamadım annem açtı 3 günün sonunda annem gidince mecbur kalıp açtım sünnet akşamı stresten mide spazmı geçirdim ve eğer bebeğin mama kullanıyorsa veya biberon süt sağ yada mama yap operasyon esnasinda ver veya sevdiği oyuncak onu oyalayabilicegin bisey götür bize kimse söylemedi hepimiz basindaydik çocukta tranva oldu bi kaç kişi başında bezi acilsin katıla katıla ağlıyor 6 aylik olmamiza ramen