Kızlar 76 bin tlye koltuk takımı aldım aldığım günden beri sıkıntısı bitmedi berjeri hem geç hem lekeli getirdiler kabul etmedim sonra 3lüden gelen bir ses var ayrıca kol kısmında ciddi bir yamukluk var diğer koltukta ise kumaşta potluk var mağaza 3lüleri evden alıp tamir ettirecegini söylüyor fakat ben onca para ödediğim ürünlerin tamir olmasını istemiyorum birde evimden alacaklar Allah bilir kaç haftada getirecekler bir berjeri bile tam 1 ayda zorla getirdiler. Bana bir yol gösterin bu ürünleri iade şansım varmı