Kızlar evimiz 22 derece. 1.6 tog içine uzun kollu zıbın giydiriyorum sadcee. 2 3 defadır bebeğimin bezi taşmış olarak görüyorum. Fakat biraz tombik bebek 1 numara büyük takinca o sorun olmuyor. Ama yine de kafam karisti acaba üşüdüğü için mi taştı yoksa bezden dolayı mı? Bu arada asla sıcak sevmez, üzerini ortturmez. Tulum altına ince tayt giydirip öyle yatirayim dedim dün ama asla uyumadı ağladı, taytı çıkarınca uyudu. Sizce tek uzun kol zıbın yeterli oluyor mudur?