iremakdm 4 aylık bebeğim var ben ilçede oturuyorum annem Sivasta annemin yanına geldiğimde benim kızım mışıl mışıl uyuyor ama ben kendi evime gittiğim zaman kızım da uyku denen bise olmuyor sizce bunun sebebi nedir gerçekten anlam veremiyorum
babyboy_35 iremakdm yalnız olduğunuzda strese giriyorsanız bebeğiniz bunu hisseder ve uykuyu her şeyi reddeder ama yanınızda biri varken daha fazla dinlenip daha fazla sakin oluyorsanız bebeğinize yansır
3kedili2bebekli iremakdm sizin stres etkiler, evin sıcaklığı farklıdır siz bebek var diye evi isitiyorsaniz anneniz soğuksa orda daha rahat etmiştir bir de orda daha çok ilgilenen oldu zihni yoruldu haliyle uyudu o da etkiler
iremakdm 3kedili2bebekli sıcaklıkla alakası yok bence çünkü annemde aynı şekilde yapıyo bende evin ısısı aynı yanı onda değişen bise yok ama ben aşırı derecede stres yapıyorum uyumadigi zaman
3kedili2bebekli iremakdm hiç stres yapmayın çocuk bu uyumaz evet yorucu bir şey ama denedim test ettim stres yapınca uykusu olsa da çatlasa da uyumuyorlar ama siz sakin kalın sağda solda oynarken uyuyakalmis olur
iremakdm 3kedili2bebekli artık herkesin bişe demesi de çok canımı sıkıyor ne kadar sters yapmasam desemde farkına varmiyorum bide annemin kokusuna almış annemi anne olarak görüyor o yüzden seninle durmuyor diyenler de var
3kedili2bebekli iremakdm o nasıl laf çocuk annesini bilmez mi öyle rastgele herkesin kokusuna alismiyor bu çocuk
iremakdm 3kedili2bebekli ay bilmiyorum gerçekten psikolojik olarak bitmiş durumdayım çocuk büyütmek çok sorumluluk gerektiren biseymis gerektiği gibi de çevre insanı daha etkiliyor
3kedili2bebekli iremakdm çevrenin ağzı var konuşuyorlar öylece bosverin 13 aydır duyduklarımı bilseniz aklınız durur ama umursamıyorum hatta tersliyorum insanlar konuşacak önemli olan sizin ne düşündüğünüz
3kedili2bebekli iremakdm o zaman duymayın bosverin daha neler diyecekler neler en son da ah bak büyüttün işte diyecekler