sudess Ben 6 aylığından beri veriyorum internette 8 aydan itibaren diye okudum ama 6 ayda veren var mı
Dmt-01 sudess ben 7.ayda verdim sanırım ya kabakla birlikte pişirip yediriyodum ben seve seve yerdi şimdi ağzına sürmüyor tabi ne kabağı ne yulaf ezmesini
Sunismyson sudess ben denedim ama kabız yaptığı için vermiyorum artık. Bağırsak düzenini bozuyor yani tok tutma sebebi de bu zaten diyet yapanlar genelde hemen acıkmamak için yiyor ve düzeni bozuyor. Emmesine rağmen yapamıyordu.
milav sudess verebilirsiniz benim doktorum akşam öğünlerinde özellikle tok tutması için önermişti ama pişiriyorum ben
Dmt-01 sudess direk veriyordum ben zaten pişince yumuşuyor iyice sorun yaşamadık hiç.ama ben ilk ek gıdaya başladığı andan itibaren hep eline verdim hep pütürlü taneli yedirdim
Benoyleuygungordum__ sudess Evet kabızlığa iyi geliyor daha doğrusu kendi bebeğim için konuşacak olursam ne zaman yedirsem güzel yapıyor kakasını 🤸🏻♀️
Sunismyson sudess valla annem de aynı şeyi yaşıyor ben de yediğimizde hep sıkıntı bebeğime de iyi gelmedi açıkçası her verdiğimde denedim katıya döndü hep
gamzeci sudess 7. Aydan sonra vermiştim pişirip eziyor dum iyice sıcak suda hurma da kaynatıp ikisini karıştırıp veriyor dum çok seviyor du ama bi yere kadar sonralari agzina almaz oldu 10. Aydan sonra yemedi bir daha