Kızlar günlerdir aklımı yiyeceğim, kızım yaramaz ve hareketli asla dinlemez ve inat yemek de yemez, neyse ben okula verdim 4 yaşına girecek şubatta biraz daha iyi okulda ama evde resmen deccale dönüyor bağırmalae kardeşine vurmalar bana bağırır dinlemez koşar hep. Ben dr götürdüm hani bir sorun mu var acaba diye risperdal diye bir ilaç verdi biraz sakinleşsin diye ama safa döndü çocuk bende kestim ilacı iki gün kullandım sadece. Ve vicdan azabı cektim hep. Öğretmenide farketmiş çocuklar ilaçla sakinleşmez dedi biraz konuştuk sağolsun. Ama gel gelelim kaynanam tarafı aman kullan sussun otursun bağırmasın çağırmasın diye ilaç kullan diye baskı yapıyorlar. Yahu bir sorunu yok diyorum olsun kullan sen. Napacağımı şaşırdım. Sabahtan akşama kuduruyor kızım konuşuyorum ama aslaa anlamıyor. Daha okuldan alırken başlıyor bağırmalar çağırmalar. Bana akıl versin bacılar .