Dün gece çok öksürdü uyuyamadı hatta burnu da akıyor kaç gündür sabah doktora götürdüm ciğerler temiz üst solunum yolu grip dedi küçük olduğu için bir şey veremem dedi calpol ver sabah öğle akşam dedi burnunu sürekli aç öksürüğü de odayı nemli tut dedi nebülizatör kullanıyım mı dedim ben onu çok artmadıkça önermiyorum dedi ileri zamanda bir şey yapıyormuş adını unuttum. Ne kadar çok dedi demişim. Ay yıldım valla yine hasta oldu yaa üç hafta önce de olmuştu dikkat de ediyoruz ama yok. Bir de salgın varmış benim de sabahtan beri boğazım acıyor 😏