Ovulasyon testi ilk idrarla mı yapılıyor arkadaşlar internette öyle yazıyor Ama test kutusunun üstünde saat 14.00’de yapılır yazıyor Kafam karıştı hangisi doğru hangisini uygulamalıyım Buradan bir iki arkadaşta ilk idrarla yapılmaz demişti Bilgisi olan cevap verebilir mi