yaseminkarabulut 2 ay oldu 3 gün geçti regl olmam gerek ti ama dünden beri az az leke geliyor geçen ay 3 gün öncesinden olmuştu 10 gün sürmüştü bilgilendirin beni 😄☺☺
Kayra_68_aksaray yaseminkarabulut rahim yabancı bir cisme uyum sağlamaya çalışıyor o yüzden olur demişti doktor ama sürekli kanama fazla olursa hormonlu spiral takari demişti