papatya6767 8 ay 18 günlük bebeğim hergun çok güzel öğünlerinde dışarıdan yemeğini yiyip kahvaltısını yapıyordu. Ama 3 4 gündür dışarıdan yediği şey 3 4 kaşığı geçmiyor neden böyle yapar çok kafamı takıyorum bu durum düzelir mi? Anne sütü de alıyor
busraalanya papatya6767 benim bebeğim 15 aylık oldu tam 8 aylıkken aynısını yaşadım doktor ısrarcı olma teklif et sadece yerse yesin dedi . Atak dönemi gibi birşey oluyor galiba geçici dedi düzeldi ama 2 ayda
ahlasmomm_ papatya6767 bizim de öyle oldu iştahı kesildi doktor kontrolümüz vardı 9. Ayda kanda enfeksiyon çıktı soğuk algınlığı geçirecek ddi doktorumuz burun akıntısı yaşadık sonra arka arkaya iki diş geldi bir ay oldu bugün iki gündür biraz daha iyi iştahı
tugrulreis @papatya6767 dişleri çıkıyor olabilir mi. Diş döneminde bebeğim daha çok emiyor ek gıda normale göre çok çok az yiyor.
papatya6767 tugrulreis 6 tane Dişimiz cikti yeniden çıkıyor mu pek bilmiyorum tecrübesizim ilk bebeğim 😔 emmesi iyi ama aşırı mızmız 🤦♀️
papatya6767 ahlasmomm_ Ayında bende kan vercem doktora danışacagim bakalım inşallah bir sorun çıkmaz ya sizedw geçmiş olsun Rabbım şifalar versin yavrularımıza
ahlasmomm_ papatya6767 amin 🙏 günden güne değişiyorlar ya dişiymiş uyku gerilemesiymiş atakmış bitmiyor 🫠
tugrulreis @papatya6767 benimde ilk bebeğim dişlerini kontrol edebilirsiniz. Diş köklerinde kabarma yada kızarıklık varsa dişi çıkıyordur. Bizde de 5 tane diş var 3 tane daha çıkarıyor bu ara çok mızmız. Kulaklarını çekiştiriyor birde dişlerini gıcırdatıyor. Ama diş bile değilse atak öğrenme o bu değişiyorlar günden güne 🐣 Sağlıkla büyüsünler