Dtkubra bbbnnndzf evet oğlumdan önce 3 sene onunla korundum emzirme bitince de yasmine geçtim hiç bi sıkıntı yaşamadım ben. İlk ay sadece mide bulantısı yaptı oda geçti daha sonrasında
bbbnnndzf Dtkubra aa bu mesajı gördüğüme çok mutlu oldum şu an ben de bu ay başladım normalde spiralle korunuyorum spiral çok güzel korudu beni 3,5 sene enfeksiyondan kurtulmak için çıkardım şu an bu hapa başladım İnşallah korur
Dtkubra Tb19 saati aksatılmadığı sürece bi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Bide mesela hapı aldıktan sonra 4 5 saat içinde kusma ya da şiddetli ishal falan yaşanmıyorsa tam korunma oluyo bana göre
Tb19 Dtkubra aynı saatte içiyorum evet ishal kusma antibiyotik kullanımı falan ona da dikkat ediyorum özellikle
Dtkubra Tb19 o zaman bi sıkıntı yaşamazsınız tahminimce yani en azından bende öyle oldu :) her zaman ettiğim duadır Allah isteyene nasip etsin :)
Dtkubra Tb19 benim oğlum 3 yaşında ben ikinciyi hiç düşünmüyorum ama yüzden çok dikkatli olmam gerekiyor
Dtkubra bbbnnndzf inşallah ben hiç sıkıntı yaşamadım ama 2 ay önce bıraktım malesef erken menapoz riskim var amh değerim düşük çıktı acaba hap sayesinde mi adet oluyorum diye anlamak için doktor bıraktırdı 6 ay kadar bırak öyle takip edelim dedi prezervatife geçtik içim hiç rahat değil :( hapla korunurken kafam çok rahattı benim
tercumanhanim Tb19 bana doktor kullandıgın sürece sadece lekenlenme olup hiç adet olmayabilirsin dedi normal bence
Tb19 tercumanhanim ben önceki 3 ay gecikmeli de olsa olmuştum o yüzden bu ay baya gecikmişti o yüzden test yaparak bi bakmak istedim
bbbnnndzf Dtkubra son bişey daha sora ilimiyim ağrı kesiciler bunun etkisini alzatiyomu acaba biliyinuzmu
matmazeliingunlugu Tb19 ben de 3.yu istemiyorum. Az cesaretim olsa ameliyat masasına yatmaya tüpleri bağlatmak istiyorum o kadar yani. 🥹🥹
ladymoms_ Tb19 ayy ben gece 2 de açlığa uyaniyordum bıraktım biraz süzüldüm sanki hap falan yaramadı bana en iyisi erkeğin korunması erkek korusun ya hep kaidnlar hep kadınlar