Bebegim dogdu tek duam sütüm gelsin oldu, tutmayan bir bebekti . Zaten sutumde sanırım pek yoktu veya tam tutmadigi emmedigi icin artmadi bilmiyorum , derken araya sarılık girdi. Sarılık oldugu icin mama basladim, emzirmeye calistim ama yine tutmuyor doyduğundan emin olmuyordum. Derken mamayi cogalttim. Sütüm kesilmesin diyede sağmaya başladim. Yine cok az geliyordu.. dün 36.gündeydim doğumdan sonra derken regl oldum, yıkıldım pazartesi emzirme icin danısanlik alıcaktim ama artik hic umudum kalmadi 1 saattir ağliyorum kendimi cok yetersiz hissediyorum. Bebegimi emzirememek, doyuramamak canimi çok sıktı. Napicam bilmiyorum, pes etmek üzereyim. Ağlayip duruyorum , bazen yakınlarım şakadan meme reddi yaşadığım icin emmiyoda bana ver ben bakarim bu aşka ya götirim ben bunu falan diyo. Ona bile canım cok sıkılıyo. Bilmiyorum cok kötü ve umutsuzum , bagisikligini dusunup duruyorum azda olsa sağip veriyodum simdi regl oldum iyice azalicak sütüm diye korkuyoeum