tazecikanne45 Olgunlaşmış alsam çok siyah oluyor. Sert alsam olgunlaşmıyor. Lastik gibi ezilmiyor. Nerden nasıl alcam bilmiyorum. Var mı önerdiğiniz sayfalar. Onlarda sert gönderiyor. Ben bunları nasıl olgunlaştırcam
alexab tazecikanne45 pazardan hafif yumuşamış alıyorum 2 tane de yumuşak alıyorum hemen tüketmek için.
ilenalemin tazecikanne45 ben de aldım.bir hafta beklettim bakalım olgunlaş mı.em son aldığımı asla olgunlaştıramadım çünkü.karanlok ortamda bekletiyorum
Aslininannesi tazecikanne45 olgunlaşmamış alıp patateslerin yanında bekletirseniz birkaç güne olgunlaşıyor. İstediğiniz kıvama geldiğinde kullanabilirsiniz
Beyzaveduru Ben de bu durumdan çok bunalmıştım. İstanbul’da işeniz metro marketten dondurulmuş alın buzluğa atın.
[silindi] tazecikanne45 hep sert alır gazeteye sarıp olgunlaştırırım. İçi sapsarı olur hep. Manavdan alıyorum genelde ya da Migros A101 falan. Alırken biraz koyu renkli ve her tarafı sertken özellikle tepe kısımlarının yumuşak olmayanını alın yani sertse her yeri sert olsun. Genelde tepeden bozuluyor. Tepe kısmı yumuşak oluncs istediği kadar olgunlaşsın içi siyah siyah kalıyor çürük gibi geçiyor
askbebegimmbenim tazecikanne45 ben marketten alıyorum. Birtanesini yumuşak bır iki tanesini ssert alıyorum muzla aynı poşete koyuyorum sert olanları 2 güne yumuşatıyor canım 6.aydan beri bu şekilde yapiyorum 13 aylık.
cicekcimm tazecikanne45 bimden olgunlaşmamış alıyorum. Bir kese kağıdının içinde 2 veya 3 gün kapalı bir yerde bekletiyorum (mutfak dolabı gibi). Çok güzel olgunlaşıyor. Daha sonra olgunlaşmış olanlardan fazla olanı dondurucuya atıp lazım oldukça kullanıyorum