Deletedmom812 Kızlar nasıl pişiriyorsunuz ne kadar karıştırırsam karıştırayım pütürlü kalıyo bide kaynayan suya mı atıyosunuz yoksa yağla kavurup öylemi su atıyosunuz ? 😳
Ikrazumra19 Deletedmom812 biraz teraygi eritiyorum azicik sarimsak rendeliyorum birazcik nane ve bir tatli kasigi salca sonra 1 yemek kasigi tarhana koyupbiraz kavurup su ekliyorum kaynayana kadar karistiriyorum surkli
Sasah1441 Deletedmom812 https://hizliresim.com/yj8LbM canım ben buna göre yapıyorum hiç pütür kalmıyor 🤗
Baharbicen Deletedmom812 canim once tarhanaya cok az su koyup ez kasikla oyle pisirmeye basla sicak su olmasin ilikken koy veya sogukken
Sasah1441 Oykuu_bebekk evet canım Dr tavsiyesi ile aldım bebeğimin beslenme kitabı remzi kitapevi nin 🤗