Kızlar merhaba biz 5.5 aylıkken tadımlara başladık sanırım iştahlı old içinde ben biraz fazla kaçırdım aslında kakasınıda yapıyordu ama bir anda kusmaya başladı tahlilleri temiz fakat ara verdim yedirmeye sonra bir gün yine başlayınca yine aynı şey oldu çok kötü kustu ek gıdada bu durumu yaşayan var mı lütfen yardımcı olun ne yapacağımı şaşırdım bir şey vermeye korkuyorum