asmkkx Dünden beri parlak kanamam var regl gibi. Ağrım cb yok 😵💫 sütüm azdı zaten meme reddide vardi mama bide sağabilirsem veriyodum zorla tutturmaya calisiyodum🥹 sütüm iyice kesilir mi
Aloneeee asmkkx kesilmez cnm niye kesilsin. Ben 3 sezeryan oldum hepsinde 35. Gün felan normal adet oldum sonrasında da her ay düzenli oldum. bütün bebeklerim de emdi şükür. Şimdi 4. Sezeryanımı oldum bunda nasıl olacak bilmiyorum tabi de adet ile sütün ilişkisi yok
denizalismom asmkkx regl döneminde süt kesilmez azalma olabiliyor ama korkmayın kesilmez. Biberon vermeyin sık sık emzirin. Ayakta emzirin ben öyle atlattım meme reddini