20 günlük bebeğim var kilo alamadığı için mama başlattılar fakat iki gündür üç marka değiştik içtiği mamaları sürekli kusuyor Ben tek Ölçek veriyordum doktor az veriyorsun üç Ölçek vermelisin dedi üç Ölçek mamadan sadece 1.5 iki Ölçek içiyor İçeceği mamayı da 10 dakika geçmeden kusuyor herkes fazlasını kusuyor diyor ama içtiği mama kadar fazla kusuyor başına gelen var mı ne yapmak gerekir kustu için midesi boş mu kalıyor demek tekrar mama vermeye ya da emzirmeye korkuyorum kustuktan sonra