Pinrrr büyüğü 5,5 aylıktı anca dönmeyi öğrenmişti ,küçüğü 4 aylıkken dönmeyi öğrendi ablasının ayına geldiğinde döne döne evi turluyordu. Her bebek gelişimi bir değil maalesef,her bebeğin gelişimi farklı ilerliyor. Ablasının da konuşma becerisi ve el becerisi daha iyiydi mesela . Kardeş de olsalar birbirinden farklı ilerliyorlar.