Kızım 8 aylık düzeltilmişi 6 aylık olacak ayın 24 ünde bu aralar ara ara böyle gülerek öksürmüş gibi yapıyor öhö öhö diye yani hasta olsa ateşi cıkar keyfi olmaz filan huzursuzluğu var ama ikinci dişini cıkarıyor onla alakalı babamgile geldik 20 gün burda kalcaz gelelide 10 gün filan oluyor babam öksüren biri onlada cok vakit geçirir yani ondan mı öğrendi öğrenir mi bilemedim numaradan arada öksürüyor sıpa😂